FINAŁ MISTRZÓW PÓŁNOCNEJ WIELKOPOLSKI – TURNIEJ NOCNY

Wszystko co musicie wiedzieć 🙂

Miejscem rozgrywek jest boisko typu orlik w Kotuniu koło Piły. Boisko znajduje się „na końcu” miejscowości jadąc od strony Piły.

Turniej rozpoczyna się o godzinie 17:55, ale zapisy drużyn (wypełnienie formularzy zgłoszeniowych) są od godziny 17:30.

Grupa A oraz B zostanie „przepleciona” pomiędzy sobą. Grupa C zagra na sam koniec. Podyktowane jest to względami organizacyjnymi. Prosimy drużyny o stawienie się o 17:45-17:55.

GRUPA A: Kominiarz Juniors :), El-Fen Leżenica, Dach-Stef, KP Piła

GRUPA B: Auto Błysk, Huragan Jastrowie, Dzikowo, Brukarze

GRUPA C: Fc Kleszcze, Mrówka, Derby Kominiarz, Czarni Team

GRUPA D: Darpol Kaczory, Sokół Dębówko, Złotkowo, Dawid Team

GRUPA A startuje po godzinie 18:00, GRUPA B około godziny 18:20, GRUPA C około 20:30. PROSIMY JEDNAK O PRZYBYCIE NA 18:00.

Z każdej grupy awans wywalczą 2 drużyny (razem 8 ekip). O miejscu w tabeli decydują: punkty, bezpośredni pojedynek, różna goli, gole strzelone, mała tabela, dodatkowy konkurs rzutów karnych na zasadzie nagłej śmierci (po jednym strzale).

Następnie najlepszy zespół danej grupy zostanie rozlosowany z najgorszym zespołem i tak dalej, z zastrzeżeniem, że w 1/4 nie mogą na siebie trafić zespoły z tej samej grupy. Od losowania w 1/4 obowiązuje już wcześniej rozpisana drabinka:

Mecz 1 (1msc z 3 msc)
Mecz 2 (1msc z 3 msc)
Mecz 3 (1msc z 2 msc)
Mecz 4 (2msc z 2 msc)

Następnie:

Mecz 1 VS Mecz 4 oraz Mecz 2 VS Mecz 3

Finał i mecz o III miejsce wydają się już oczywiste 😉

TERMINARZ BEZ WSKAZANIA KONKRETNYCH GODZIN, TE BĘDĄ DOSTĘPNE NA ORLIKU.

NAJWAŻNIEJSZE PRZEPISY (pełnym regulamin u organizatora)

  1. Sędziowie stosują przepisy Orlikowej Ligi Amatorów.
  2. Gramy 1×11 minut. W fazie pucharowej w przypadku remisu, konkurs rzutów karnych (po 3, potem nagła śmierć).
  3. Sędzia ma prawo doliczyć dodatkowy czas jeżeli są znaczące przerwy w grze lub jedna z drużyn gra na czas.
  4. Obowiązuje zakaz wślizgów w obrębie nóg rywala [ocena sędziego!!], wślizg blokujący strzał jest dozwolony.
  5. Sędziowie karają żółtymi i czerwonymi kartkami. Czerwona kartka = zawieszenie w następnym spotkaniu. Nie liczymy żółtych kartek.
  6. Oczekujemy na drużynę 5 minut w stosunku do wywołania przez mikrofon – należy pozostać w obrębie orlika.
  7. Gramy 5+bramkarz + rezerwowi. Przed startem turnieju należy wypełnić protokół.

Start a Conversation

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *